Nei. Vi reparerer det meste på telefonene. Dersom du ikke finner det du leter etter på våre prislister, kan du fint kontakte oss for å få nærmere informasjon om pris.

De aller fleste reparasjoner tar ca 15-20 minutter dersom deler er på lager og teknikker kan starte på den umiddelbart. I hektiske tider kan det ta noe lengre tid, men det tar sjeldent mer enn to timer.

Vi prøver alltid å ha et så stort varelager som mulig slik at du som kunde skal oppleve så kort ventetid. Noen enheter er dessverre mindre populære enn andre. Noen deler har til tider problemer med produksjonen. Så lenge vår hovedleverandør har del på lager, skal vi ha delen på plass neste virkedag. Noe lengre tid må kunne påregnes ved spesialbestillinger.

I utgangspunktet så forsvinner ingenting på enheten din ved reparasjon hos oss. Vi anbefaler derimot alltid å ta en backup før innlevering, da uforutsette hendelser kan forekomme og det alltid kan være kjekt med en backup.

Ja. Men det finnes en rekke leverandører av telefoner og nettbrett. Derfor har vi dessverre ikke mulighet til å liste opp samtlige på vår prisliste. Ta kontakt med oss for nærmere avtale vedrørende andre enheter.

Dessverre så er vann- og fuktskade en av de største fiendene til elektronikk. Enkelte ganger kan vi klare å få liv i enheten, men vi gir ingen garanti ved slike reparasjoner. Dette fordi fuktskader fort kan gi senskader på enheten. Er enheten din skadet via saltvann, vil vi ikke kunne bistå med hjelp dessverre.

Vi har livstidsgaranti på våre reparasjoner av smarttelefoner og nettbrett. Dette betyr at du er sikret mot at delen du får er defekt eller at det er gjort en dårlig jobb med din reparasjon. NB! Batteri har kun ett års garanti, da dette er anslått levetid.

Garantien dekker produksjonsfeil på del, eller feil utført reparasjon fra vår side.

Skader som er påført av forbruker selv eller andre omgivelser, dekkes ikke av garantien. Slag-, støt- og klemskader samt fuktskader er typiske situasjoner hvor garanti blir avvist.

Garantien vår gjelder alle PhoneREP avdelinger i landet. Det betyr at du fint kan komme innom butikken vår i Trondheim dersom du er på ferie der, selv om reparasjonen er utført hos PhoneREP Oslo. For å få en komplett oversikt over hvor du finner oss, ta en titt under “Kontakt oss” her på hjemmesiden.

Nei. Dessverre så har vi inget samarbeid med noen av telefon- og nettbrettleverandørene i skrivende stund. Dette betyr at problemer som forekommer på din enhet som dekkes av forhandlergarantien må tas der man kjøpte enheten.

Ja, du kan fint sende inn enheten til oss, så sender vi den tilbake til deg etter at den er reparert. Du betaler frakten til oss, og vi dekker frakten tilbake til deg (med unntak av ved kun batteribytte, hvor frakt tilkommer). Vi anbefaler ikke å sende pakker til oss rekommandert, da dette kan ta noe lengre tid å få hentet ut på postkontoret. Bedriftspakke på dør er den aller beste løsningen, men vanlig servicepakke går også an. Finn adressen til våre forskjellige kontorer under “Kontakt oss” her på siden.